20 July, 2006

 

dan trideseti

Evo mene opet. Dobila sam super raspored u Wawa-i, tako da mogu da organizujem oba posla, samo da mi jedna Ejmi donese bicikl. Eto, sve je pocelo da se odvija lepo, pu, pu, pu, da kucnem u drvo. Bice valjda para i za poklone, nadam se barem :)
Milan radi u toj fabrici leda, ima 8 dolara na sat, radi po 10 sati dnevno, 5 puta nedeljno, a u Wawa-i radi 35 sati nedeljno, ja mislim. Kaze da nije lako u tom ledu, ali da se snalazi, mozda ce da mu daju i da vozi :)) Sav se odusevio kad mu je menadzer ponudio da vozi :) Znate Milana :))
A ja u hotelu imam 7 dolara na sat, sobarishem :)
A dobijam i bakshish, tako da nije lose, na kraju ispadne po 8 dolara na sat. Ja radim po 8 sati u vavi, 5 dana nedeljno, a ovamo svakog dana po 5 sati. Tako da na kraju ispadne 75 sati nedeljno. Sto i nije tako lose :)
Cujem se sa Maticem stalno, skoro svakog dana posalje po nekuporuku, trebalo bi da se zajedno vratimo kuci, izmedju 10. i 15. septembra, jos uvek nista ne znamo.

Da, posao u hotelu nije tezak, treba da se namesti krevet, usisa, zamene peskiri i tako to. A radis sa jos jednom osobom, koja je u moj slucaju Meksikanka Dominga, koja je sa muzem ovde vec tri godine, a deca su im u Meksiku i nisu ih videli sve to vreme. Jadni ljudi :( Jebes ti takav zivot, majke mi. Kriju se, ilegalci, dobijaju 7 dolara na sat, a neka devojka koja radi na recepciji ima 10 dolara. Mislim, strashno.
Dobro, necu vise da mracim :)

Tamara, uzivaj na moru, siri i dalje svoj kosmopolitizam, znas ti na sta ja mislim :))
A kad se vratim, idemo na jedno osmocasovnu kafu, da se ispricamo ko ljudi.
Lanice, sta ispade sa tvojim morem? Sta si na kraju odlucila?
Gruja i Irena su obe na moru, tako da za njih znam ;)
Mirko, jel citas sve od pocetka ili samo sad?
Ksenci, Dusice, pozdravljam vas puno, donecu vam neke slatkise odavde, ima mnogo lepih stvari, a za Mocart kugle se ne bunim ni malo :))
A ja pa tako, nadam se da nikog nisam zaboravila.
Ljubim vas sve puno :*

Comments:
Hocu,produbicu svoj kosmopolitizam :)) pogotovo cu se truditi da uvezbam francuski ;))
hehe
drzim ti pesnice za taj pos`o...zbog poklona naravno :))) salim se...mada...hehehe Pozdravi koleginicu,to su ljudi!!!
jel stavljas i cokoladice na jastuk? :) mmm cokoladice ;))
Zvao me danas Matic!Pala sam na dupe!!!Jebote,decko me nije zvao kad je bio u amerikama!!!Stvarno sam se odusevila!
nista ne kazes za slike?jel si se raznezila? :(
ja se svaki put raznezim kad vas se setim!!
aj ljubim te puuuuuunoooo!!!
Bidi mi dobra!Cujemo se kad se vrnem!!!
:*****
 
jesi zaboravila si strinu
ali vrlo vazno za strinu/duku/
strina cita vase pisanije i uziva
vec zamisljam buducu knjigu
amerika za pocetnike
kako zvuci a? ljubi vas strina a
pozdravlja vas cika Daca
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?