21 July, 2006

 

dan trideset prvi

Ovi kompjuteri su uzas :(
Kucam pola sata, pa tek onda pocinju da se pojavljuju slova na ekranu, mnogo me nervira :) Ovolika zemlja, ovako los net, bolji su u Starcevu, sto kaze Milan :)
Miki je na poslu u ledu, spavao je samo 4 sata nocas, al dobro, kaze da izdrzava :)
Dali su mu juce da vozi malo, odusevio se :)
Nemam nista specijalno novo, sa drugim poslom pocinjem tek u ponedeljak, jer ne mogu ove nedelje zbog rasporeda..
Druzimo se sa Amerima, ima taj Bred, crnac i Jevrejin, ima neka Dzoan, pa se vidjamo dva tri puta nedeljno, pricamo malo, zaglavimo do 5 ujutru i tako :)
Nismo jos nigde izasli, ovde su svi barovi glupavi i jako skupi, tako da ni necemo, najverovatnoje. Svi su stalno pijani, nadrogirani, igraju neke drustvene igre, ko deca debili :)

Jos uvek nisam dobila mejl od Karavana za potvrdu leta, tako da jos uvek ne znam tacan datum povratka. Samo da moze ta kombinacija sa Maticem, da se ne smorim usput, a i da se ne uplasim aviJona :)

Sad samo cekam da mi se sve drugarice, sestra i ostali vrate sa raznoraznih letovana, putovanja, pa da imam sta da citam kad dodjem u biblioteku :)
Aj pa tako, idem da unovcim cek za proslu nedelju, pa da se bacim na racunanje, to nam je svima glavna rabota :))

Pocela sam da pricam makedonski, ova dvojica cimera nisu normalni :)
Sa njima se bas mnogo volimo, dok su cimerke malo cudne, al ajde, i sa njima pokusavam da pricam :O)

Dobro, sad odoh, ljubim vas sve puno :*

Comments:
ana,mamu kao compjuterasa ni ne spominjes.pa valjda i ja mogu da ti pisem.Drago mi je sto si se malo smirila ida si opustenija.Na kom radnom mestu rade vasi cimeri?gde je i kakav je taj hotej gde ces da radis?Nemoj da je neka rupa da ti se ne dese neke lose stvari.Ko je Ejmi?Samo radite! sinoc(petak)sam sisala Cedu i to lepse nego Pedja.U ponedeljak nas troje idemo na Goch i to u hotel.Primili Cedu!Bicemo nekoliko dana.Pisacu ti krajem nedelje.Cao i volimo te a tata je i ponosan na tebe.
 
e anchi,ja se sad spakovala,pa sutra pravac bec.mamu je uhvatila panika,pa samo ide po kuci i "vristi".i tako....drago mi je da ti je bolje i sto si nasla taj posao.kad se vratis cekaju te mocart kugle.:))ljubim te.....ksenchi
 
ej super za posao! 'vako ce ti brze prodje vreme;) kako je pocelo (puj puj puj da ne ureknem) ima da ti se ne dolazi kuci;) diiivno sto imate nove drugare!;) di je u pesku ne znam dal ti je javio!? otisao sa janjom na vikend;) matori nam u selu ceo vikend pa jo i ja uzivamo! 32*C u PA je (balgo receno) PAKAO!
kaze milan da ste kupuli laptop;) jeeej!!! sad cemo i da se cujemo! ;D ljubimo te nas dve puuuuno!!!
 
ana,sad je nedelja popodne,ali cu ja svejedno da ti pisem jer sutra ujutru rano idemo.necemo se cuti nekoliko dana(dolazimo u petak popodne)Sad te i mama ostavlja i tako ce ti blog biti prazan. Nema ti ni Duleta neznam sta je sa njim.Ksenija Mirko i ja smo ti gkavni.Malo drustvo ali odabrano.Brine me kako ces se snaci na novom poslu, jer sudeci po sredjenosti tvoje sobe mislim da ces biti izbacena sa posla istog dana. Tata kaze da ljudi mogu da se promene preko noci (neki)i ja se nadam da je to slucaj sa tobom.Salim se ja kao majka znam da si ti u dubini duse jako uredna(samo treba da izbije)Sad mislim da je dosta zezanja.A?Dete mi se muci a ja tako.Sad ozbiljno.Ako ti bude tesko nemoj da radis prosudi sama.Sta kuvas?Kako kilaza?Jel se kupas nikako da mi kazes?(mislim u moru)Kakvi su ti novi drugari stranci?Jos bi ti pisala ali mi se vec ukocio prst,mogla bi da predjem na sledeci nivo kucanja.ajde budi dobra,vredna,pametna,vitka,pocrnela,ozbiljna,i LEPO SE PROVEDI.LJubi te tvoja mama
 
CJEEEEEEEEEEE ljubaviiiiiiiii!!!!!
evo i mene, da,da,da! sad si gotova, dobijaces besomucne smaracke poruke od tvoje nefersisi :D
vratih se i s mora i iz jagodinU, i pisem ti detaljan mel, tedo samo vako malo da ti se javnem da znas da te volim i mislim na tebe i da mi nedostajes :(
ljubim puno, pa se qckamoooooo
ljubim te u bubuljicu :D
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?