25 July, 2006

 

dan trideset peti

E, da me sad vidite :))
Lezim na krevetu i kuckam, ko Kerusha iz Seks i grad :))
Kako, pitate se sigurno :) E, pa imamo komp :)
Kupio cimer, pa smo sredili i onaj stari, docimerkin :) Sad imamo dva :0
Danas sam bila na poslu, u hotelu, u Wawi mi je slobodan dan. Radila sam jedno 4 sata samo, jer nije bilo puno posla. Posto tamo ima bazen, planiram da se svakog dana kupam, pa mozda malo i pocrnim :)
I tako. Sve po starom, ali su ovi kompjuteri znatno poboljsali stanje ukucana :)) Mnogo smo srecni :)

Dodjemo mi sa kompom kuci, iz radnje, ukljucimo, kad ono - internet :)) Wi-fi hotspot u sred neseg stana :)) Divota :0

Cak sam danas pricala sa Duletom, skoro sat vremena, ako ne i vise, cuje se ekstra, kao da sedis pored :) Tako da, Google Talk na kompove i da pricamo :)

Aj pa tako, javljam se sutra :*
Ljubim sve

Comments:
Јеееј! Напокон и тај интернет. Баш ми је драго што си причала са дечком. Још само да одеш на Менхетн у неки од оних кафића који немају своју сврху, па да буде "тру" Секс и град експиријенс :P Значи, жасу брате. А што се тиче боје, па мајкуму већ месец дана си на мору, а ништа од боје?! То под хитно да се промени, немо' да те сањам :) Можеш ти то, само ако те не мрзи, хихихихи. А производи компаније Гугл су много опасни. Једноставни, а раде посао више него коректно. Видим да ћу и ја морати да инсталирам тај глупи Гугл ток, само да би причао са тобом. Ма, мрзи ме. Други пут кад будеш ишла у Амурику...
 
e nisam ti rekla: lepa si, lepa si, slatka si, slatka si u onoj keceljici za posao ko Felicity (iz istoimene serije:)
:*
 
CJEEEEEEEEEEE ljubaviiiiiiiii!!!!!
evo i mene, da,da,da! sad si gotova, dobijaces besomucne smaracke poruke od tvoje nefersisi :D
vratih se i s mora i iz jagodinU i to malopre, i pisem ti detaljan mel uskoro, tedo samo vako malo da ti se javnem da znas da te volim i mislim na tebe i da mi nedostajes :(
ljubim puno, pa se qckamoooooo
ljubim te u bubuljicu :D

p.s. slucajno prvo poslah isto ovo na prethodni dan, 31. tako da eve ga o5 a imas ga i tamo, he,he....sta ces, jednom plavusha, uvek plavusha.... ljubac da pukneeeeeeeeeee
 
Drago mi je da se situacija poboljsala.:) Sad kad imas komp mozes da pocnes sa snimanjem serije i ko zna, mozda dobijes veci rejting od Kerushe :P
Mogla bi da postavis neke slike,da te vidimo......Ja cu u nedelju na more,jedva cekam.Skuvala sam se u ovom Pancevu :( Aj pa vidimo se :)))))))))
Dusica :*
 
zdravo drugarichka
jeeeeee....konacno smo ukacili kako ovo govno radi(ipak smo mi filoloski)..sta se radi?....citamo redovno ovo tvoje cudo i tako pa nije bas lose...(malo lici na americke filmove..ono kao ilegalci,Jlo kao sobarica i tako)Sta da ti kazem,mi poceli kao da ucimo :(
topimo se od vrucine posto je plus 1000 stepeni...
Nista samo da ti kazemo da te puno,puno volimo i mislimo na tebe
Aj u zdravlje......verka i pavlica
 
joj picamico ja evo sad usla u kucu i odmah skocila na net...dobila sam tvoj sms slatkice jedna ugnjavicna...toliko toga da ti kazem ali ovde ne znam sta i odakle da pocnem.....tako da sva pitanja i jos svasta ti ispostavljam u melu kad budem imala par sati da ti pisem:)voravora svemirska
 
e da....a jel mozes sad na icq?
 
ej zete daj mi tvoj fiksni da te priupitam nesto....
 
ama,evo sinoc(cetv.)smo stigli sa Gocha.Tamo je priroda jako lepa,skoro lepsa nego na Vlasini,ali je sve ostalo onako.Cedu su primili u u hotel,to je u stvari decije odmaraliste.Nije nesto ali se osoblje jako trudi.prelazili smo dnevno do 24 km,to nam je rekord.Cheda je to lepo podneo ali nam je poslednjeg dana povracao,verovatno prehladio stomak jer je stalno pio vode sa izvora.Mica te u porukama sa mora pozdravlja.Zasto se ne kupas u okeanu?Zasto jos nisi crna?Kako ti je u hotelu?Opisi mi tvoj jedan dan-kako tece-sta radis,kad i koliko spavas,kako i koliko jedes,sta jedes,kad i koliko imas slobodnog vremena....SVE Tata pita kako kilaza a i ja te to isto pitam.Da li primas poruke sa mobilnog?Beta ti salje poruke a i mi.Svi iz Plandista te pozdrav.Cao,vole te mama,tata,mica i cheda.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?