28 July, 2006

 

dan trideset osmi

E, nije me bilo nekoliko dana, pa rek'o malo da vam pisem. Kao sto znate, cimeri su kupili komp, pa ja kad mogu, uletim, jer svi oce da salju mejlove, da pisu, da pricaju, da igraju igrice, skidaju muziku i tako to.

Mama, zovite Duleta da vam objasni kako se koristi Google Talk, pa da mozemo malo da pricamo. Evo ti moj danasnji dan, na primer. Ustala sam u 8, krenula na posao u hotelu u 9, dosla kuci u pola 3, sad spremam rucak za mene i Milana, pa idem na posao u wawa-u. Kuvam piletinu i krompir, ujutru jedem voce, krem sir, tako nesto, popijem kafu i tako. U wawa-i jedem nesto, npr makaone sa sirom ili neku krofnu i tako. Sad jedem normalno, tri puta dnevno. Mozda se opet ugojim :))

Poslacu vam sliku na mejl, onaj moj na panetu, da vidite kakva sam sad.

Umorna sam jako, a Milan je jos umorniji, ne zna gde se nalazi, pukle su mu naocare u ledari tamo, u fabrici leda i tako.

Idem sad, pisacu valjda uskoro. Ljubim vas sve puno :*

Comments:
jooooooooj, micoooo.....vala nesh se ti ugojit, koliko si smrsala, samo zdravo ruckaj (he, to ti kaze neko ko jede 200gr cokolade dnevno...) :0)
SVI CEMO da zovemo duleta da nam objasni kako se koristi google talk, tako da dule nece biti usamljen.... :)))))
Aj bre turni sliq ovde, da mozemo svi da je vidimo ;)a ako ne znas kako to da uradis, zovi duleta da ti objasni :D
Joooj jaaaaadan Milanche, bas mi ga zao,pozdravi ga punooooo!!!
aj gledajte malo i da uzivate, bre!
hugs&kisses
 
anci,ovde opet mama!Drago mi je sto opet dobro ruckas,samo nemoj jako dobro,da imas bar neke vajde od te pecalbe u tudjini.Ana,zamisli ja sam sad sama u kuci(i ceda)Tata je jutros(subota) otisao u Rajacke Pimnice(oni vinski podrumi kod Negotina)Otisao je sa Darkom i nekim sa naseg faksa.Htela i ja da se uvalim,ali nisu hteli da me vode.Posalji mi neku sliku da ne moram da virim stalno kod Skrbamena.Kako ti izgleda posao u hotelu i kakav je,da li je lep i kakvi gosti dolaze,nemoj da je neki sljam pa da moram da se plasim za tebe.Ako je bez veze ti napusti. kolika je temperatura vaz. a kolika mora? da li imate slobodno vreme i kako ga koristite? umorila sam se jer ucim da kucam sa svim prstima Cao
 
evo, anci, posto se ti ne setis mene,
rekoh da ti se JA,licno JA javim i da ti reknem da je na te mislim muco i da mi nedostajes!AHA, pa ti sad vidi kako ces da se vadis!
da znas samo da sad imamo novu centralu u kacarevo sitiju i da je veza strava.
dobila sam vizu za bec tako da na putesestvije po jevropi, sto bi mi matic rekao, idem 22.8. JEDVA CEKAM
ljubim te mnogo
moze i jedan poljubac za milana
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?