05 August, 2006

 

dan cetrdeset sesti

Jedva da dodjem do kompa. Cimeri rade celog dana, tako da mi ne sede nad glavom da zavrsim :)

Mama, kreci kako 'oces, moze onako kako smo pricale, u istu boju, a da ostavis one prce na sredini. Ili prekreci sve u jednu zelenu, onu svetliju. Al gledaj da ostanu one share, pliz.

Sad je 5 sati, po USA vremenu, Milan i ja smo sad ustali, jer smo jutros radili do 6. I tako.

Dala sam otkaz u hotelu, jer sam u Wawi dobila sate, koncno. Odlaze ljudi, pocinje skola.

Ja idem malo na plazu.
Lepo se provedite gde god da idete :)
Ljuim vas puno :*

Comments:
joj mickic,pa sta ce sad tvoja amiga dominga bez tebe??!!!opravila sam mik tako da sledeci put sigurno lepo pricamo...doso vikend a tebe oprt nema na google talk-u?????videh te jednom kad ono nisi ti i taj neko mi napisooo da si na poslu i da 'im not she'....i ja sam se uplAsila:(e dobro je sto ne moras da radis u tom hotelu vise ovako ti je verovatno lakse i bolje....e farbala sam se:)))))ispalo mi sve nesto sareno:))))smejali su mi se :(zlice

ljubljub
pa se cujemo da pricamo vec jednom...
 
anci,sta je bilo sa onim poslom kod cimera?koliko sad radis u wawi?ej,znas sta sam jos naucila na kompu?da ulazim na sajtove turist.ag.sad mi nikako nije dosadno.jos da naucim da citam novine i ko mi je ravan.ovo ti inace kucam svim prstima.mica je u Vrujcima,ne znam kad ce da se vrati.same treba da kuvaju i da se snadju za hranu.kod nas je malo zahladilo i pada kisa lepo je,nije toplo.kako je vreme kod vas?ceda je sinoc jurijo camac po tamisu i slucajno upao u vodu,shvatio da zna da pliva,i stalno pokusavao da ponovo udje.budala.sad me bas zove strina pepa i pozdravlja te.voli te mama.cao
 
Hej sreco,
imam osecaj da si jako umorna :(
Idrzi jos malo!Ja sam vec pocela da strebam :( jbg nije tako strasno...Jel ces sad uspeti da zaradiskoliko si planirala?Bas mi nesdostajes...al bas!
Ljubim!Kad si ti na net-u da pricamo malo?
 
heeeeeej malena! hehehe, ja sam ti sve vec iskomentarisala kad smo pricale, jooooj sto mi je bilo drago da ti cujem glas posle mesec i po dana, joooooooj :*
e da, trebalo bi da zapalim u Slo vec sad u sredu, tako da me o5 nece biti 10ak dana, al zato kad se vratim ( a i ti kad nam dodjes) imaces cast da dodirnes moj pasos! :D znam da se radujes tom danu....
cmokac&luvac&hugac
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?