10 August, 2006

 

dan pedeset prvi

E, evo mene posle nekoliko dana :)
Milan je danas kupio laptop, pa ja sad mogu da pisem kad god hocu. :)
Mama, aj uslikaj nekako sobu pa mi posalji :) Mada, ne moras, ionako dolazim za par nedelja kuci.
Za sledecu nedelju sam dobila 72 sata u Wawi, tako da cu da vam pokupujem neke lepe poklone. U subotu idem u trzni centar da kupujem neku odecu i tako to, da trosim pare.
Sad nam je u stanu internet kafe, svi se vrtimo po kompjuterima, posto su trenutno 4 laptopa u stanu :)
Haos :)
Eto. Sutra cu da ustanem malo ranije pa cu da vam se raspisem.

Mama, ne boj se, zdrava sam, dobro sam raspolozena, cak mi je malo i zao sto ne ostajem jos koju nedelju duze (hahahahahahha, kako kenjam) :))

Aj pa tako, ljubim vas sve :)

Comments:
И Милан је узео, а? Па лепо. Изгледа да је фора кад се оде у Амурику да се ради да се обавезно узме лаптоп. Није ни чудо што је продаја истих премашила продају стоних варијанти... Поздрављам новонасталу ситуацију и надам се да ћете бити чешће на мрежи, мада нешто и нисам сигуран да ће се то стварно и десити. Видећемо. А и овако се враћаш за месец дана, тако да није ни битно толико. И сада ћеш ваљда само ти бити на Google Talk-у, пошто ме ме опасно нервира кад ниси ти. И мрзим штрумф гумице.
 
ana evo mame opet.ne bih ti se odmah javljala, nego moram hitno da ugasim taj potrosacki plamen.pazi kako trosis pare,nemoj da ih rasipas.sad znas kako se zaradjuju.evo sad ti sredjujem sobu.vise bi volela da trosis pare na izlete,da vidis nesto,nego na odecu,poklone,ili ne daj boze na obucu jer ti je fijoka prepuna.ana,da te upozorim.tata ija smo resili da otputujemo negde kad ti dodjes(oko 18-19 sep)a ako ti hoces negde da ides kad dodjes ,reci nam odmah da mi nista ne preduzimamo.mi smo nesto pricali sa duletom on misli da necete nigde ici.ako ti imas neki drugi plan kazi.sad kad imate laptop,pisi vise.CAO!
 
eee, ode nam nefersisi u slo.....vraca se za ko zna kolko...misim stvarno ste....:(evo ja skoro ustala(preterala sam svaku meru)ovde jos traje zima:(znachi sad te ocekujem stalno na icq posto mik kao sto ti napisah u melu jos nisam sredila:(i tako.....
e videces ti kad dodje vreme da se vratis kako ce jadno da ti bude....al ipak ti nama dodji:)
toliko od mene
gnajv veliki
 
Kod nas je neko govnjivo vreme, ali meni je lepo jer sutra krecem na more. Mnogo mi, bre, dugo traje tvoj boravak u toj obecanoj zemlji, da si pocela da mi nedostajes. Ignorisi moj izliv emocija...
Dani mi uzaludno prolaze, ne radim nista, ali bukvalno. Cak uhvatim sebe kako blejim u jednu tacku.
Brine me to sto moram da pocnem sa ucenjem cim se vratim iz Grcke. Vec me sad mrzi.
Aj ti uzivaj, i budi vredna. LJubim te puno!
 
Ja sam nesto super raspolozena...samo mi se extremno spava na momente (al to i nije nista novo)...bas mi odgovara ova kisica za ucenje...posto bi me sunce opasno mamilo da idem negde...mada i ovako stalno negde pajam...;)
jao jedva cekam da te opet cujem!!!Mnogo sam bila srecna onaj dan!!! :))
Nadam se da se Dule nije naljutio?!
Ne slusaj mamu,idi kupi zlatne cizme :)))
Mora covek da zna zasto je radio i znojio se na poslu :))
To ce ti biti podstrek!
Ljubac :**
 
evo, ja se veatila iz banje. bilo je super, mada sam se na kraju malo smorila, pa sam se vratila pre vremena. bojana je jos ostala. same smo kuvale!!! znam da sam ti to rekla vec 15 puta, ali prosto ne mogu da verujem! :) :) :) aj sad odkad imate laptop pisi malo cesce... idem sad malo do koteza da proverim kakva je situacija tamo kad mene nije bilo. :) :) :) jedva cekam! cao!
 
... iliti Simon said :) mrzi me da se registrujem...

Evo mene u soku zbog trenutne situacije, ne imadoh pojma da si sa Milanom krenula u ostvarivanje americkog sna :) Cccc, truli kapitalisti :D
Koliko vidim, ide vam dobro, te se ja ne brinem :) Ne mogu da pisem puno, jerbo se spremam za putesestvije u Prag, which will take place tomorrow morning :) 300 stvari treba da kupim, spakujem, pola stvari mi je mokro... Bas divno :)

Eto, reko' cisto da se uverim da si ziva i zdrava, da se javim i tako... Kisschuga, pa se pisemo kad se ja vrnem :***

I da, poz za verne bloggere :D

Signed: Sima Strahota (ko nije skont'o :D)
 
P.S. Zlatne cizme??? *throwing up*
Mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne mojne :)
 
replika:
Simo,nemas pojma o cemu se radi,zato nemas pravo glasa! ;)
To su posebne cizme :))
A ti,Ana,napisi nesto novo...smorim se kad vidim "dan pedeset prvi" ! :(
Uzelela sam se :((
Ljubim :**
 
Vratih se sa mora i ne znam kako da se ovde ponasam. Tamo je sve lepo, mnogo nas vole. Dobila sam super boju, nasla posao za sledece leto, i ne mogu da verujem da sad treba da sednem da ucim. Cesto su me pitali iz kog sam dela Grcke, sto mi je naravno godilo. AH, da... Dostigla sam vrhunac!!!!! Startovalo me je dete koje ima celih 14 godina. I tako... Ljubavi, pisi nesto!!!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?