13 August, 2006

 

dan pedeset cetvrti, jos trideset tri

EEEeeeeeeeeeeeej, evo me. :)

Bila sam u kupovini danas, dosla sam pre par sati, pa reko' da vam se pohvalim da sam sprcala gomilu para na divnu odecu i obucu. Kupila sam patike, farmerke, i to dva para, pantalone, majice, Milici divne stvari, drugaricama ponesto, Duletu ponesto i tako. Samo jos da smislim sta cu mami i tati, mada vec otpr znam. I tako, jako sam srecna, sad cu da se okupam, pa da odem do Wawe da se javim Milanu i tako.

Sa Maticem sam se cula, idem u Njujork par dana pre leta, da obidjem sto vise, on se sav napalio, kaze da ce mi se jako svideti u Njujorku. A, da, ne rekoh vam da i Zekica ide sa nama. Sto je super, moci cu obojicu da drzim za ruku dok budemo leteli. :))

Aj pa tako. Vidimo se za koji dan opet. Ljubim!

P.S. Simo, muko moja. Ne mogu da verujem da nisi znao da idem u USA. Idiote, rekla sam ti
hiljadu puta. A on mi salje poruke, ne mogu da se vidim sa tobom ove nedelje. A ja kao mogu :)))

Comments:
seko, a sta si mi to tako divno kupila??? :) mama ti je rekla da njoj i tati kupis po jedan lep dzemper i to je sve. videli smo slike, kuca vam je lepa... a sto nam nisi poslala jos neke slike? na pr. ulicu, okolinu i wawa-u? sledeci put nam posalji obavezno! e, i uslikaj onu pijanu, majke ti! :) :) aj, ti nam posalji poruku kad mozemo da se cujemo... nemoj sve pare da potrosis, ostavi nesto i za NY!!! ljubac :*
 
Ana 'ajde reci tvom bratu i nashem drugaru da napishe neshto kada je vetj kupio lap
 
znachi svanulo ti konacno???!!!kupovina leci sve...znam ja...samo ne znam dal je isto kao kad se zajedno odusevljavamo glupim stvarima???a?a?e pateticna sam skroz ali to je samo zato sto sam po 3.put gledala pride &prejudice...ali bar kao imam izgovor...pogledacu film jos koji put a analizu preko sparknotes-a:)))))
nisam zadovoljna kako si referisala o kupovini, uopse nije detaljno ali dobro drzim da te je jos uvek drzala neka groznica .....
aj pa....cujemo se:))))misim kuckamo se........ljubgjnvbrrcincipunc
 
Bre, da me ubijes, ne secam se da si mi rekla to :D
Ja sam sinoc dosao iz Praga, grad je najnenadjebiviji na celom svetu! :) Cim smo stigli su mi naplatili kaznu za pusenje na javnom mestu, nudili su nam kurve i razne droge, neki matori crtac mi je naslikao portret, koji je retardiran actually... I tako, pevacu :)

Nish, ostaje mi da pratim dnevnik Ane Frank, koji ce izgleda da se redje pojavljuje na ovoj trafici... jbg :)

P.S. Cehinje su onako... al' zato imaju sesi :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?