15 August, 2006

 

dan pedeset sesti, jos trideset jedan

Helooooou... :)

Ove nedelje tesko da cu moci bilo sta da pisem na ovom blogu, niti bilo gde, jer sam po rasporedu dobila 76 sati, radim svih 7 dana u nedelji, resio menadzer da mi nadoknadi sve pare koje sam potrosila na garderobu :))

Jeco, pile, kad budes videla sta sam sve lepo kupila, jedne farmerke pet i shesembea, pasces na gz (tako se na makedonskom kaze dupe).

Milici sam kupila najlepse, ubedljivo :) I Naksiju nesto lepo i Jeci i Ireni i Tamari i Lani i meni i Duletu, samo jos nista nisam kupila mojim dragim roditeljima, ali njima je ionako dovoljno sto im se dete vraca na rodni grud :))

Takoo... kod mene nista novo, evo, docimerka se sprema da krene kuci polako, polece 23. avgusta, kaze jedva ceka, a mi joj svi verujemo :)

Aj pa tako.. Ljubim vas puno :*

Comments:
Па лепо, радићеш 11 сати дневно, спавати 7 и имаћеш још 6 за клопу и одмор. Довољно је да седнеш за лаптоп сат времена и ништа се неће приметити. Само, гледај да се организујеш са слободним временом и све можеш да постигнеш :) И... лепо што ћеп да „повратиш“ потрошене паре ;)
 
Filip se oshishao...skroz....na kratko....
 
CAWOOOOOOOOO PILICEEEEEE =0)
eve, vratih se iz dezele mi, tako da sad imas cast da citas postove zvanicne drzavljanke evropske unije... (autograme delim na trgu, za 3 dana, molim bez kasnjenja, ogranicen je termin)
iiiiiiii, kad idemo u neq italiju,spaniju, svedsq, brazil, englesq, ameriq, wotevr???
a daaaaaaa, vama srbima treba viza... ;0)
hahaha, zla sam jako, znam :D
sta cu, moze mi se :D
doslo i mojih 5 minuta(sati, dana, nedelja,godina, decenija....jadno anche i grule, moracete da me trpite) slave :D
nego, dosta o meni (nikad nije dosta, al ovo je ipak tvoj blog) :D vidim da se lecis sopingom, ako ako, tako treba dusho,uf da sam ti ja sad tu, urnisale bismo ih! ;) samo sacuvaj poneki qsur da imas i posle negde da zapalis sa duletom/nama...
joj bre, al ga sljakas, nemo se vrnes ka granc'ca, cuvaj se, voli, pazi&mazi...
a cim dojdes palimo do nislije na terapiju ;)
joj bre, bas mi je nedost,aj vracaj se breeeeeeee :(
pozdravi mi makedoncice i tako...
ljubaaaaaac ol ovr d plejs
vt :0*
 
a bre Ana stvarno nije u redu sto se tako retko javljas,ne radi mi kablovska,po ceo dan ucim,i plus ti nista ne pises!!! :(
Smoricu se!
Salim se,...al stvarno bi mogla da se vratis,dosta je bilo! :))
Ovih dana je Beer fest,pa planiram da ove godine konacno odem i verovatno idem na Ramba :)
Jedino sto bas ne pijem pivo...al dobro....
Ljubac! :***
 
Ako mi Dule ne posalje Peeping Tom -
a na kucnu adresu u rekordnom roku, stvarno cu morati prema njemu "sa svake strane, da zauzmem stav"!
Isto vazi i za Grujin mobilni..
Sve to da mi se shikne na akira@sezampro.yu!!
Rok je (another) 48 hours.
Eddie Murphy
 
Став моје фирме је да не прихвата никакве уцене, а то госн Џапанезеру сте већ морали да знате. Тако да вам преостаје једино да дођете до моје канцеларије са празним диском и пола киле ратлука. И све ће бити решено у накраћем могућем времену. А што се мобилних бројева тиче – ту вам ни ЦИА не може помоћи... Хвала на (не)разумевању.

Сви детаљи на garret.at.doole.org
 
anci,evo i mame.sinoc smo se vratili sa tare(nedelja bilo je lepo.sa nama je isao i ivan,a u subotu su dosli i daca,duska i deca.tamo je bilo lepo i kupali smo se u jezeru.povratak je bio jako tezak,jer je bila guzva na putu kakvu nismo videli odavno.svi smo crkli a najvise ceda.bili smo u kokima od 4-5hpa do pola 11.kad smo stigli crko nam bojler,pa smo morali da se polivamo vodom iz malog,ili da idemo u pekarsko kupatilo.da poludis!sad nam se posao nagomilao ne znamo sta cemo pre.kako si,da li nsi zdrava?pisace ti i mica kasnije,samo da ustane jer sad je 7sati ujutro.moram da palim dok tata nije shvatio da ne silazim.
 
E, Anchi ja samo da ti javim da sam polozila CAE,sa B i bas sam srecna................:)
Ti koliko vidim uzivas i pravis mi zazubice tim shopingom :)Aj stavite neke slike da vas vidimo!pozzzzzzzzzz :* :*
 
ana,pisem ti samo da yi kazem da je umro ujka jasa i da smo u pon. bili na sahrani.svi su te breulji puno pozdravili,narocito draganica i ujka dragan.marko ima sina i zove se filip.bilja ima blizance -vukasina i laru.vidis kako neko umire a neko se radja.aj,sad zurim da mi ne iskipi rucak-sladak kupus!voli te mama.
 
eeeee.... ja sam,inace, na "Strogoj" dijeti jer sam se bolesno ugojila! da me ne prepoznas! uzas. sad jos malo pa idem kod bojane da gledamo utakmicu Zvezda-Milan!!! kaku mrzim. na pitanje kako mu se svideo Beograd, odgovorio je tako sto je izjavio da je video samo srusene zgrade i NAPACENE LJUDE!!!! seljak! mrzim ga. mi napaceni???!! a sta su onda oni njegovi prosjaci brazilci???!!! ma strasno. da te vise ne smaram sa kakom, idem sad kod boke pa se cujemo! dogovoricemo se sa strina zorom da idemo kod njih pa da se gledamo preko web kamerice. slike sa tare su PREDIVNE! nije ni cudo kad smo imali dva profesionalna fotografa- momira i ivana. :) videces sve kad dodjes! jedva cekam! :) KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
 
I will not approve on it. I regard as nice post. Especially the title attracted me to review the unscathed story.
 
Good fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.
 
Well I assent to but I think the collection should acquire more info then it has.
 
Easily I to but I dream the collection should have more info then it has.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?