24 August, 2006

 

dan sesdeset peti, jos dvadeset dva

Pocela sam da brojim dane do povratka :))
A znam i da je jos par ljudi takodje :))

Duskice, svaka ti cas za CAE, sta sam ti rekla :) Ljubi te kumica puno :*

Danas me malo uhvatila kriza opet, tolko mi se islo kuci da to nije normalno :) Valjda zato sto je docimerka danas odletela, salje poruke sa aerodroma kako se usrala, posto putuje sama :))

I tako, u nedelju, ponedeljak i utorak imam slobodne dane, ako da cu malo da se odmorim, a vi, porodico, planirajte da dodjete kod Milanovih da se gledamo preko kamere u nedelju oko 6 popodne po vasem vremenu...

Ljubim vas puno sve :*

Comments:
Joj pileeeeeeeeeeee :0*****
nemoj da te hvata kriza, jos samo malo izdrzi, brzo ce to da ti prodje, videces ;0)
I pusti ti docimerq, ti neces putovati sama, moci ces da drzis Matica za ruq da ti cuva strah :D
I taman ces sad lepo da se odmoris tih par dana, jos malo da sopingujes i da uzivas! Nadam se da cemo se u'vatiti o5 na guglicu da chatkamo malko....
Btw, i ja brojim dane.....oboma ;0)
can't wait 2 c ya
ljubim te puno i volim
 
ana,kaze ti mama da ti mene nema ko bi ti pisao.zasto ne pises?vise si pisala dok niste imali komp nego sad.valjda si se smorila.razmisljas kako ces brzo kuci pa ti se ne pise?tata i ja smo juce(petak)bili u plan.deda renovira kucu-vadi vlagu,farba stolariju,kreci unutra,prska kucu spolja.to radi jedna ekipa, ali nisu nesto.deda 31.av.ide na zlatibor-dobio 10 dana u hot.palisad od naftagasa . nije hteo da propusti priliku bez obzira sto imaju puno posla,ali vec su pri kraju.kad smo dosli iz pla.isli smo kod ruze na rodjendan.vodili smo i cedu i znao je da se ponasa.lepo ga mama vaspitala.nema vise niceg novog.od tvog momka i drugarica ni traga.kad budes dosla ,opet ces da nas upoznajes.gruja se ni meni ni cedi nije ni jednom javila.cak ni aca cedi.toliko o ljubavi.aj cao.mi smo ovde dobro i zdravo kako i vima zelimo!
 
tata me moli da mu stalno stampam... sad te razumem kad si vikala da te smara...:) ceda se pokakio bas u tvojoj sobi:) srela sam juce komsinicu radu i rekla je da te pozdravim!:) u skolu krecem 4. septembra popodne. najverovatnije cu biti trece odeljenje. javicu ti ko ce mi biti razredna (posto jos uvek ne znam)! mozda necu doci kod strina zore da pricam sa tobom jer u skoli ima neki turnir i svi su tamo! ne smem to da propustim:) sad ces ti jos malo da dodjes kuci... jedva cekam da dodjes!!! pisi malo vise! ljubac:* p.s. ja ti saljem poruke, ali ti ne stizu. ne znam zasto!
 
Hej pile zuto,ne daj da smor pobedi ;)
Kad dodjes ima da placemo i da se smejemo ceo dan!!!
Jos samo malo...ovde je i onako smor,svi uce ili su pijani,il sluze vojsku :))
Odoh sad!
Ljubim do neba!!! :**
 
e neam sta da ti pishem jer smo se cule i videle:))))samo da ti kazem da jos ne spavam i uvatila me neka nesanica...rrrradno mi je...i vreme je ogavnovato...razmisljam sta da ti donesem na aerodrom??????mislim da cu ti kupiti neki kolach u poslasticarnici:)))))znas ono nesto na E...e....e....prepoznacu kad ga budem videla....aj
odok da ne spavam
kncjko
 
veliki pozdrav iz beca!!u hanoveru i amsterdamu je bilo super, ali poklona nema!
u amsterdamu sam izgubila zaboravila novcanik u radnji i primetila tek posle pola sata, vratila se i zamisli, vratili mi novcanik!!posten neki narod
jos uvek ne znam datum svog povratka u toplo, porodicno gnezdo!!
nedostaje mi tvoje bliskosti....
 
ana,zasto ne pises?znam da si slobodna ovih dana.sta si radila,jel ti bilo dosadno?tata i ja smo bili danas(utorak)kod lekara na skeneru.slikali su mu glavu i kazu da je sve u redu.preporucili mu da drzi dijetu i da ne pije,a njemu i dalje zujim uvo iponekad mu je muka.ujka dragan ti je poslao najlepsu jabuku sa deda jasinog drveta u gaju irekao da te ceka dok ne dodjes,ali je mica pojela cim smo dosli.ceda nam je bolestan ima upalu grla i prima boce.razboleo se ono vece kod kimija jer se dzukelisao i pio vodu iz kanala.zaboravio je da jeon salonac.kod kupovine poklona nemoj nikog da zaboravis-kumice,bracu,sestre,...cao pisi
 
e, seko, ja ti se opet javljam sa najnovijim gimnazijalskim novostima! odeljenje sam I-3, razredna mi je Pomar Zorica iz geosa. kakva je ona? nikad cula za nju. sutra idem u 10 u skolu na prvi odeljenski cas!!! u razredu sam sa vecinom ljudi iz moje skole. svi imaju svoju ucionicu jedino smo mi "lutajuci"! strasno. ima pola stvari da pogubim dok se budem setkala. i tako... jos novosti stize sutra kad se budem vratila iz skole! caoooooooooooooooooooo
 
Да, стварно, могла би да напишеш нешто, док још можеш ;) Ниси писала ништа већ недљу дана, а могла си. Такав пропуст се не сме поновити! (мада и неће јер се ускоро враћаш, хехехе)

Милице, Помарка је мени била разредна :) Ух, како сам се слатко насмејао кад сам прочитао ко ти је разредна... Боље да ти не кажем да је поздравиш, пошто ништа добро не може да се деси са тиме... :)))
 
ana svasta sam ti napisala, ali mi je pukla veza,isad niceg nema.bilo je najvece pismo do sada.bas mi je krivo.ne mogu sve ponovo i zato cao i pisacu ti uskoro.mama
 
ovaj put se javljam Milici,posto nas je Ana zaboravila :((
Nadam se da si ziva i zdrava i da se provodis,pa nemas vremena da nam pises,onda ti je oprosteno...:)
Mico,Pomi je ok,malo je stroga,al je faca :) nemoj da se brines...i gledaj da hvatas beleske od pocetka,posto prica i neke stvari kojih nema u knjizi....eto toliko...ako te jos nesto zanima ti pitaj...:) I uzivaj dok si u Gimnaziji!
Anci...ljubim te puno...aj pisi nesto...:***
 
he, danas sam obisla kucu vuka karadzica...
ovde nisam zaboravila novcanik, ali sam ostala bez para jer sam ih sve potrosila, ali poklona i dalje nema
vidimo se uskoro, vrlo!!
 
milice,pomarka je obozavala "decake"(a najvise strahana), devojke su gadno prolazile,a anu je najmanje volela od sve dece :))
 
Милице, ако Ану није варила, а пошто није ни мене, мораћеш да се ослониш на Страхана да иде да ти правда часове ;) пошто је то најосетљивија тема код ње (бар је била). И можда сада не планираш да ређаш неоправдане, али видећеш већ за пар месеци (питај сестру, она то боље зна од мене, хихихи)...

А ти Ана, немој више да се фолираш да ти не ради нет, него седи и напиши нешто, немој да си смор. Људи, маса људи жељно очекује сваку твоју нову реч. Немој то да им ускратиш сада, на самом крају :)))
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?